can't keep it in

Alltså föt två år sedan. För två år sedan var jag naivt och lite handfallet förälskad i en pojke. Och då för två år sedan hände det inte mycket mer än kanske några kyssar. Men jag var precis fyllda 18 och fast i tanken av honom. Men vi sågs inte igen och jag blev jättekär i andra pojkar. Och enda gångerna jag tänkte på den där pojken var när jag skrattade åt hur jag kunde tycka så mycket om någon jag nästan aldrig träffat.

Två år senare är jag lite pirrig av tanken på att träffa honom igen. Jag ångrar inte att jag åkte med honom hem nu när vi sågs igen. Men j ä v l a skit för jag orkar inte med pojkar. Dom är ju inge bra för sinnesfriden....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0